Матеріали Міжнародної науково-практичної заочної конференції «Аспекти гуманізуючого впливу освіти на особистість»
Міністерство освіти і науки України
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Міжнародна науково-практична заочна конференція
«Аспекти гуманізуючого впливу освіти на особистість»
Дата проведення: 25 жовтня - 3 листопада 2017
Формат конференції: дистанційний
Організаційний комітет конференції.
Мета конференції: аналіз наукових і практичних здобутків психологічної науки у визначенні однієї з актуальних проблем дослідження основного об’єкту психології – людини як носія соціальних ролей та ідеального конструкту.
Місце проведення: м. Дніпро, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, факультет психології,
Науково-методичний центр дистанційного навчання.
Вітання
ректора Дніпровського національного університету
імені Олеся Гончара, доктора фізико-математичних наук,
професора, член-кореспондента НАН України,
Полякова М.В.
учасникам Міжнародної науково-практичної конференції
«Аспекти гуманізуючого впливу на особистість»
Шановні учасники конференції!
Дякую за увагу до актуальної проблематики даної конференції, присвяченій 100-річчю Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, яка зацікавила як численних фахівців університетів різних регіонів України, так і вчених Білорусії, Грузії, Латвії, Польщі, Словаччини, США.
Сподіваюсь, що спілкування вчених різних країн світу сприятиме підвищенню ролі освіти у реалізації її найважливішої функції – гуманізуючого впливу на розвиток особистості.
За традицією, що підтримується Дніпровським національним університетом імені Олеся Гончара при проведенні наукових заходів, у цій конференції взяли участь як досвідчені фахівці в галузі психології і педагогіки, так і молоді вчені, аспіранти, студенти. Участь молодих учених у наукових заходах міжнародного рівня, безумовно, сприятиме підвищенню професійної підготовки майбутніх фахівців.
Є всі підстави очікувати, що завдяки обраному оргкомітетом дистанційному формату проведення цієї конференції, її здобутки та цікаві ідеї щодо ролі світоглядних уявлень у гармонійному розвитку особистості, особливостей відбиття якісної освіти у самосвідомості та самореалізації особистості, особливостей соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку у межах інклюзивної освіти знайдуть широке поширення і застосування в діяльності психологічних служб навчальних закладів різних рівнів освіти і стануть предметом дискусій серед фахівців у галузі психології та педагогіки різних країн світу.
До нових зустрічей на майбутніх конференціях.
Питання до авторів тез можна надіслати електронною поштою, яка зазначена в тезах доповіддей.
Для ознайомлення з матеріалами конференції, упорядкованими за 5 секціями:
1. натіснить обрану секцію;
2. натіснить назву доповіді обраного автора;
3. можна буде відкрити або завантажити файл в форматі *.doc.
Секція 1. Світоглядні уявлення про гуманізуючу роль освіти на різних етапах розвитку особистості
- Kolesovs A. (Latvia)
Education among formulations of the main goal in life
- Левит Л.З. (Беларусь)
Трагизм и утопия: Возможна ли интеграция?
- Arshava I.,
Nosenko E.,
Kutovyy K.
The predictors of the individual’s
emotional stability in the course of knowledge acquisition
- Одишария Л.Г. (Грузия)
Теория установки в контексте формирования потребности в получении образования на протяжении всей жизни
- Chamine Shirzad (USA)
Saboteur insights: How to handle "difficult" people
- Nosenko E.L.,
Nosenko D.V.
Positive intelligence as the key predictor of the quality of life
- Бунас А.А.,
Горбанева А.Н.
Гуманитаризация образования: философский аспект
- Глушко О.І.
Інтелектуали як провідний фактор гуманізуючого впливу вищої освіти
- Ніколенко Л.М.,
Керенцева К.В.
Антропоцентричне гуманне виховання у філософії освіти XXI століття
- Романюк І.М.
Історія дитинства. Особливості виховання дітей у сучасному світі
Секція 2. Особливості відбиття якісної освіти
у самосвідомості, самоставленні та самореалізації особистості
- Bayer Oxana
The adolescents’ image of the elderly and the prophylactics of the ageism
- Benson David N., (USA)
Kovalchuk O. (Ukraine)
Does social responsibility phenomenon correlate with the psychological well-being of Ukrainian youth?
- Bohucharova O.I.
Psychological factors of spiritual selfactualization of univercity postgraduate students
- Volkov D.S.,
Serdiuk S.M.
Eshatological expectations of student youth (psychological aspect)
- Баранець К.В.
Можливості самореалізації студентів в процесі навчання у ВНЗ
- Бунас А.А.
Характер зв’язку часової перспективи та рівня адаптивності особистості в умовах набуття освіти
- Гавенко І.О.,
Носенко Е.Л.
Задоволеність вибором професії як важлива передумова успішності підготовки майбутнього професіонала
- Ікол К.В.,
Салюк М.А.
Особливості впливу оптимізму та песимізму на успішність навчальної та професійної діяльності
- Коваленко В.Р.
Мотиваційні передумови рівня самоефективності студентів вищих навчальних закладів
- Корнієнко В.В.,
Веремейчик І.М.
Незадоволеність міжособистісними стосунками як фактор інтернет-адиції у студентів
- Корнієнко В.В.,
Коваленко Я.О.
Гендерні особливості мотиваціі укладання шлюбу у дівчат юнацького віку
- Кубриченко Т.В.,
Зіненко О.С.
Характер відображення ґендерних стереотипів у самоставленні студентів
- Кутєпова-Бредун В.Ю.
Вплив музичної діяльності (професійної та аматорської) на особистість
- Літвінова О.В.,
Мойса Г.В.
Статєві особливості прояву компонентів самоставлення у старшокласників
- Лук’яненко О.М.,
Байєр О.О.
Особливості переживання страху дорослішання особами юнацького віку
- Олійник А.О.
Теоретичний аналіз зв’язку акцентуацій характеру підлітків та їх психологічного здоров’я
- Петрук О.Ю.
Формування самооцінки під час освітнього процесу у молодшому підлітковому віці
- Сергієнко І.І.
Особистісні чинники переживання самотності студентів в умовах інтенсивної комп’ютеризації сучасної освіти
- Сурякова М.В.
Роль особистісної думки у виробленні життєвої позиції студентською молоддю
- Фора А.Л.
Якісна освіта як фактор успішної самореалізації особистості
Секція 3. Аспекти і критерії оцінювання гуманізуючого впливу освіти на розвиток особистості суб’єктів навчання
- Nosenko A.,
Nosenko D.
Motivational prerequisites of recreational running
- Култан Я. (Словакия)
Об опыте применения информационных технологий в образовании
- Бондаревич С.М.
Методологические аспекты теории и практики управления здоровьем на основе его моделирования
- Аршава І.Ф.,
Корнієнко В.В.,
Ніканорова Ю.В.,
Психологічна адаптація студентів як фактор визначення рівня їх психологічного благополуччя
- Аршава І.Ф.,
Ткач І.В.
Теоретичні погляди на дослідження самотності як потенційного фактору саморозвитку осіб юнацького віку
- Бабій І.В.
Професійна мовна особистість майбутнього працівника сфери обслуговування
- Базилевська О.В.
Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку
- Бігич О.Б.,
Щербина М.Б.
Особистісно-діяльнісний підхід до формування іншомовної комунікативної компетентності
- Виноградова Д.В.,
Байєр О.О.
Поняття уявного партнера, його види, функції та причини виникнення
- Волков Д.С.,
Ноздрін С.В.
Дослідження когнітивної продуктивності студентів
- Дніпрова О.А.,
Єрмолаєва Т.В.
Статевий аспект прояву копінг-стратегій у підлітковому віці
- Єрмолаєва Т.В.,
Дніпрова О.А.
Зв’язок рівня оцінної тривожності та типу психологічного захисту студентів у ситуації іспиту
- Кобзєва І.М.
Вплив громадських організацій на професійне становлення студентів вищих навчальних закладів
- Кутовий К.П.,
Зубко А.С.
Психологічні особливості підлітків в контексті суїцидального ризику
- Левицький В.Е.
До питання удосконалення керівництва навчальним процесом у сучасній школі
- Макарова Л.Л.,
Мінчукова А.О.
Характер зв’язку типу інтелекту молодших школярів з рівнем їх академічної успішності
- Маслова А.А.
Самодетермінація як передумова успішної реалізації пізнавальних функцій
- Нетьосов С.І.,
Карась О.А.
Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного дошкільного навчального закладу
- Приходько Т.П.,
Козлінська А.В.,
Савінська Є.О.,
Шляхова А.В.
Професійна адаптація майбутнього викладача вищого навчального закладу
- Пяста Д.П.,
Грисенко Н.В.
Роль усвідомлення часової перспективи у переживанні задоволеності життям студентів
- Салюк М.А.
Імпліцитні теорії інтелекту та навчання як передумови ефективної саморегуляції навчальної діяльності
- Сокур А.В.
Роль пробачення у збереженні психологічного і фізичного здоров’я студентів
- Солона В.П.
Роль психологічних особливостей людини у виборі типу шлюбних стосунків
- Тищенко О.В.,
Макарова Л.Л.
Характер зв’язку етнічної мовної свідомості та типологічних особливостей студентської молоді
- Ткаченко Н.В.
Специфіка зв’язку особистісних характеристик з професійною спрямованістю старшокласників
- Шаповал Т.Ю.
Особливості міжособистісних відносин користувачів соціальних мереж
- Шебанова В.І.
Аспекти гуманізуючого впливу здоров’язбережувальної компетентності щодо харчової поведінки на особистість
Секція 4. Роль психологічної служби ВНЗ у професійному становленні молоді
- Іваненко В.В.
Місце психологічної служби у фаховій підготовці студентів
- Лазаренко В.І.
Психологічна служба ДНУ імені Олеся Гончара: напрями та форми роботи
- Бабич Р.Ю.
Учебная организационно-деятельностная игра как форма и метод профессиональной подготовки психологов-консультантов в ВНЗ
- Молчанов С.М.
Телесно-двигательные практики в работе практического психолога ВНЗ
- Познякова А.Л.,
Байер О.А.
Работа социально-психологической службы ВУЗа по коррекции аутоагрессивного поведения в юношеском возрасте
- Білополий В.В.,
Складановська М.Г.
Особливості роботи психологічної служби в технічному ВНЗ
- Бондаренко З.П.
Соціальне партнерство волонтеріату і психологічної служби вищої школи
- Бондаренко З.П.,
Дяченко О.В.
Тренінг як провідна форма підвищення толерантної вихованості учнів загальноосвітніх шкіл
- Брижак С.О.,
Дьяченко А.О.
Підвищення комунікативної та емоційної компетентності підлітків в умовах організаційно-діяльнісного тренінгу
- Вишневський С.В.,
Зімбаровська М.С.
Структура професійно-психологічної комунікативної компетентності психолога психологічної служби ВНЗ
- Грінько А.С.,
Грисенко Н.В.
Проблема самотності в підлітковому віці та її профілактика в умовах навчання
- Денисенко А.А.
Системний підхід у роботі психологічної служби ВНЗ з формування професійно важливих якостей студентів
- Діденко Г.О.
Соціально-психологічний тренінг, як форма розвитку комунікативної компетентності студента
- Знанецька О.М.,
Кофан І.М.
Особливості прояву агресивної поведінки молоді в залежності від захопленості комп'ютерними іграми
- Марченко А.О.
Роль психологічної служби ВНЗ у подоланні міжособистісної залежності в юнацькому віці
- Мушинський В.П.
Організаційно-методичні аспекти діяльності психологічної служби вищого навчального закладу
- Острова В.Д.
Актуальні проблеми та розвиток психологічної служби ВНЗ
- Потапова Н.П.
Психологічна підтримка професійного самовизначення та працевлаштування студентів
Секція 5. Психолого-педагогічні проблеми соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку в сучасному суспільстві
- Bystrova J.O. (Poland)
Formation peculiarities of the teachers’ psychological readiness to inclusive education of the
children with special educational needs
- Gonchar Yu.O.
Socialization peculiarities of individuals with psychophysical impairments
- Kalandarishvili M., (Georgia)
Kirkitadze N. (Georgia)
The impact of family factor on the level of disabled children's learning motivation
- Огоренко В.В.
Повышение качества диагностики путем использования компьютерного тестирования
- Бондаренко З.П.,
Горяна К.С.
Корекційний вплив казкотерапії на дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
- Бунас А.А.,
Жидачин А.Я.
Педагогічна інтеграція як крок до нової парадигми освіти в Україні
- Дмитриковська А.С.,
Фролова Н.В.
Інклюзивна освіта як фактор формування толерантності у сучасної молоді
- Дмитрієва І.В.
Одинченко Л.К.
Інформаційно-комунікаційні технології в системі підготовки фахівців спеціальної освіти
- Дрозач О.В.
Гуманізація освіти для дітей з обмеженими можливостями
- Дроздова І.В.,
Храмцова В.В.,
Гончар Ю.О.,
Колганов І.А.
Молоді особи в фокусі реалізації стратегії про права осіб з інвалідністю в Україні
- Закорецька І.І.,
Бондаренко З.П.
Особливості розвитку соціальної компетентності розумово відсталих дітей
- Катлан А.П.,
Фролова Н.В.
Психологічні особливості соціалізації дітей із загальним недорозвиненням мовлення в умовах дошкільного навчального закладу
- Корнієнко В.В.
Про особливості соціальної ідентифікації осіб з органічним ураженням головного мозку
- Корнієнко В.В.,
Козіна О.І.
Про психологічні особливості дітей та підлітків з органічним ураженням головного мозку різного генезу
- Нетьосов С.І.,
Федіско А.В.
Соціальна компетентність як форма інтеграції дітей із ЗПР у суспільство
- Никоненко Н.В.,
Кравченко О.О.
Застосування сюжетно-рольової гри у психолого-педагогічній корекції розвитку слабочуючих дошкільників
- Никоненко Н.В.,
Мелікян А.Л.
Особливості соціалізації дітей з порушенням зору
- Никоненко Н.В.,
Тріпутіна А.В.
Соціальна реабілітація слабочуючих школярів за допомогою активних методів навчання
- Перетятько А.Є.,
Фролова Н.В.
Психолого-педагогічні пролеми інклюзивної освіти у загальноосвітній школі
- Ревега М.Е.,
Фролова Н.В.
Особливості соціалізації дітей з розладом аутистичного спектру в сучасному суспільстві
- Тичина К.О.
Підходи до вивчення міжособистісних стосунків у сім’ях, що виховують дітей з ТПМ
- Ягодинська А.В.,
Фролова Н.В.
Соціалізація дітей з вродженим незрощенням губи і піднебіння в умовах спеціальних дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу
- Яновська С.Я.
Підходи до вивчення когнітивних функцій та обмеженнь життедіяльності у осіб з ішемічним мозковим інсультом в підготовці медичних психологів і реабілітологів